Basic
התמיכה בכם היא חלק מה-DNA שלנו
מהרגע שפתחתם חשבון אישי, יוקצה לטובתכם מנהל תיק לקוח אישי אשר יענה לכל הצרכים שלכם בתחום המסחרי והשירותי. מוקד התמיכה הטכני שלנו יעמוד לרשותכם 24/7 בכל בעיה אשר קשורה לתשתית השרתים ויוודא שתהיה לכם יכולת גישה ועבודה על סביבת השרתים שלכם.
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
שירותי NOC
ניטור ובקרה פרואקטיבית 24/7 עבור סביבת השרתים והרשת שלכם
השתדרגו לניטור ובקרה 24/7 בעזרת מומחי ה-NOC שלנו. שירותי ה- NOC במרכז ניהול הענן שלנו, מקנים לכם שקט נפשי וידיעה שאנחנו מסתכלים בשבילכם על סביבת השרתים והרשת ונתריע בזמן אמת על כל תקלה קריטית באשר היא. השירות הינו שירות Tailor made לכל לקוח ומספק את השילוב המושלם בין מערכות ניטור ובקרה טכנולוגיות לבין בינה אנושית המחייבת בסוג זה של שירות.
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
Pro
תמיכה במערכת הפעלה ושירותי תמיכה 24/7
שירותי System באמצעות מוקד תמיכה זמין 24/7. השירות כולל בתוכו: שירותי NOC (ניטור ובקרה) וטיפול בתקלות בזמן אמת שיגיעו ממערכת הניטור והבקרה או מצד הלקוח על פי SLA מוגדר מראש (ראה פירוט השירותים בטבלה המצורפת מטה)
השירותים המקצועיים שלנו יבטיחו לכם:
- זמינות ו-Uptime גבוה
- שירות תמיכה יעיל ברמת מערכת הפעלה
- צוות מומחים טכני ייעודי 24/7 לניטור שרתים
- טיפול בשיחות יזומות מצד הלקוח וניתוח התקלות
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
פרימיום
שירותי ניהול System פרואקטיביים ברמת מערכת הפעלה, תמיכה במערכת הפעלה ושירותי תמיכה 24/7
שירותי System באמצעות מוקד תמיכה זמין 24/7 . זהו השירות המקיף שלנו לתמיכת מערכות פרו-אקטיבית. השירות כולל בתוכו: שירותי NOC(ניטור ובקרה) וטיפול פרואקטיבי בתקלות בזמן אמת שהגיעו ממערכת הניטור והבקרה או מצד הלקוח על פי SLA מוגדר מראש (ראה פירוט השירותים בטבלה המצורפת מטה).
השירותים המקצועיים שלנו יבטיחו לכם:
- זמינות ו Uptime גבוה
- שירות פרואקטיבי יעיל ברמת מערכת הפעלה ב SLA הנמוך ביותר בתחום
- צוות מומחים טכני ייעודי לניטור שרתים – זמין טלפונית במוקד מאויש 24/7
- טיפול בשיחות יזומות מצד הלקוח וניתוח התקלות
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
DevOps
שירותי ניהול System ברמת DevOps, שירותים מנוהלים הניתנים על ידי צוות Expert אישי 24/7
שירותי System ברמת DevOps באמצעות מוקד תמיכה זמין 24/7. זהו השירות המקצועי ביותר לתמיכת מערכות מורכבות פרו-אקטיבית על ידי צוות ה Expert שלנו. השירות כולל בתוכו: שירותי NOC וטיפול פרואקטיבי בתקלות בזמן אמת שהגיעו ממערכת הניטור והבקרה או מצד הלקוח על פי SLA מוגדר מראש (ראה פירוט השירותים בטבלה המצורפת מטה).
השירותים המקצועיים שלנו יבטיחו לכם:
- זמינות ו-Uptime גבוה
- שירותי סיסטם ברמת Devops עד רמת האפליקציה/הקוד
- שירות פרואקטיבי יעיל ברמת מערכת הפעלה ב SLA הנמוך ביותר בתחום
- צוות System Expert ייעודי לניטור שרתים וטיפול בתקלות בזמן אמת – זמין טלפונית במוקד מאויש 24/7
- טיפול בשיחות יזומות מצד הלקוח וניתוח התקלות
- System Architect
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
צוות תמיכה 24/7
התמיכה הטכנית שלנו איתכם לכל אורך הדרך, מפריסת התשתית ועד אבחון בעיות במערכת קיימת
צוות התמיכה שלנו זמין תמיד לכל בקשה. כבר בתחילת הדרך תוכלו ליהנות מהדרכה מעמיקה, אישית ומקצועית ישירות מצוות מהנדסים וטכנאי הענן המנוסים שלנו. אנחנו אתכם לאורך כל השלבים, החל משלב התכנון והפריסה ועד לבנייה, תחזוקה ופתרון תקלות תוכנה וחומרה. המטרה שלנו היא להבטיח לכם שקט נפשי ושמירה על הפעילות העסקית השגרתית שלכם, ללא כל הפרעה, אפילו בזמן תיקוני חומרה.
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
מיגרציה לענן ללא עלות
בעזרת צוות הפרוייקטים המומחה שלנו המעבר לענן נעשה בצורה חלקה ומהירה
אנו מציעים לכם תהליך מיגרציה ללא עלות זאת לצד ליווי צמוד וביצוע על ידי מנהל פרויקט אישי החל משלב התכנון ועד לעליה מלאה של המערכת למצב Production המיגרציה מתבצעת במינימום Down Time אפשרי ונתמך עבור כל
פלטפורמה – בין אם מדובר במעבר של מערכות On Premise לענן, ובין אם מדובר בתשתית ענן פרטית או ציבורית.
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
המפרט שלנו
אנחנו מספקים תמיכה וביצועים ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר בענף.
Monitoring | Unmanaged | NOC | Pro | Premium | DevOps |
---|
Ping/ICMP Monitoring | | | | | |
Protocol Monitoring (HTTP, SMTP, TCP, UDP, etc.) | | | | | |
OS Monitoring (CPU, RAM, Disk Space, etc.) | | | | | |
Web Monitoring (Page Result/String Search) | | | | | |
Custom Monitoring (up to 10/server) | | | | | |
Application Monitoring | | | | | |
SNMP Hardware Monitoring | | | | | |
Email/SMS Alerting | | | | | |
Phone Call by NOC Alerting | | | | | |
NOC Proactive Troubleshooting | | | | | |
Technical Support | Unmanaged | NOC | Pro | Premium | DevOps |
---|
Firewall and Networking Management | | | | | |
OS & Services and Troubleshooting | | | | | |
Operating System Updates (Upon Request) | | | | | |
Backups and Restore Administration | | | | | |
DNS Setup & Management | | | | | |
Database Setup & Administration | | | | | |
Application Support for MySQL, MSSQL, PostgreSQL, MongoDB, Redis, Memcached | | | | | |
Database High Availability Setup & Management | | | | | |
Load Balancing Management | | | | | |
Reporting | Unmanaged | NOC | Pro | Premium | DevOps |
---|
Server Resources Performance Metrics | | | | | |
Server Network Reporting | | | | | |
Server Availability Reports | | | | | |
Services Availability Reports | | | | | |
Application Management | Unmanaged | NOC | Pro | Premium | DevOps |
---|
Apache Web Server, NGINX, IIS, PHP, .NET, bind, MSDNS, MySQL, MSSQL, MongoDB, Active Directory, MS Exchange Standard, cPanel/WHM, DirectAdmin, WebSitePanel | | | | | |
Support Applications: HAPorxy, tomcat, memcached, redis, node.js, MS Exchanged Enterprise | | | | | |
Application Installation and Configuration | | | | | |
Application Updates | | | | | |
Application Custom Build | | | | | |
DevOps | Unmanaged | NOC | Pro | Premium | DevOps |
---|
Centralized Configuration Management | | | | | |
Deployment Automation | | | | | |
Application Analytics | | | | | |
Application Profiling | | | | | |
Code Debugging | | | | | |
Application Performance Tuning | | | | | |
Software Architecture Consulting | | | | | |
SLA & Support Reference | Unmanaged | NOC | Pro | Premium | DevOps |
---|
24/7 NOC Support | | | | | |
Business Hours Technical Support | | | | | |
24/7 Technical Support | | | | | |
Critical Incident: Ticket Response Time | 1 HOUR | 1 HOUR | 30 MIN | 15 MIN | 15 MIN |
Critical Incident: Phone Response Time | 1 HOUR | 1 HOUR | IMMEDIATE | IMMEDIATE | IMMEDIATE |
Dedicated Account Manager | | | | | |
Dedicated Technical Account Manager | | | | | |
Dedicated Technical Staff Team | | | | | |
Ticketing Management Portal | | | | | |
מודל התשלום שלנו
אנו מספקים את פתרון הענן המותאם ביותר לצרכי הארגון שלכם ברמת השירות הגבוהה ביותר.
Basic | ללא שירותים מנוהלים | 0 NIS |
NOC \ ניטור בלבד | ניטור לשירותי NOC בלבד \ ניטור | $39* |
ניהול PRO | NOC\ניטור + מערכת הפעלה ושירותי פתרון בעיות (התחייבות ל-6 חודשים) | $50* |
ניהול פרימיום | ניהול פרו + פרו-אקטיבי (התחייבות ל- 12 חודשים) | $150* |
ניהול DevOps | פרימיום + ניתוח + יצירת פרופיל ועוד. (מינימום 5 שרתים, התחייבות ל 12 חודשים) | $250* |
* המחירים הנ"ל מתייחסים לשרת יחיד