Basic

התמיכה בכם היא חלק מה-DNA שלנו

מהרגע שפתחתם חשבון אישי, יוקצה לטובתכם מנהל תיק לקוח אישי אשר יענה לכל הצרכים שלכם בתחום המסחרי והשירותי. מוקד התמיכה הטכני שלנו יעמוד לרשותכם 24/7 בכל בעיה אשר קשורה לתשתית השרתים ויוודא שתהיה לכם יכולת גישה ועבודה על סביבת השרתים שלכם.

אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.

שירותי NOC

ניטור ובקרה פרואקטיבית 24/7 עבור סביבת השרתים והרשת שלכם

השתדרגו לניטור ובקרה 24/7 בעזרת מומחי ה-NOC שלנו. שירותי ה- NOC במרכז ניהול הענן שלנו, מקנים לכם שקט נפשי וידיעה שאנחנו מסתכלים בשבילכם על סביבת השרתים והרשת ונתריע בזמן אמת על כל תקלה קריטית באשר היא. השירות הינו שירות Tailor made לכל לקוח ומספק את השילוב המושלם בין מערכות ניטור ובקרה טכנולוגיות לבין בינה אנושית המחייבת בסוג זה של שירות.

אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.

pro

Pro

תמיכה במערכת הפעלה ושירותי תמיכה 24/7

שירותי System באמצעות מוקד תמיכה זמין 24/7. השירות כולל בתוכו: שירותי NOC (ניטור ובקרה) וטיפול בתקלות בזמן אמת שיגיעו ממערכת הניטור והבקרה או מצד הלקוח על פי SLA מוגדר מראש (ראה פירוט השירותים בטבלה המצורפת מטה)

השירותים המקצועיים שלנו יבטיחו לכם:

  • זמינות ו-Uptime גבוה
  • שירות תמיכה יעיל ברמת מערכת הפעלה
  • צוות מומחים טכני ייעודי 24/7 לניטור שרתים
  • טיפול בשיחות יזומות מצד הלקוח וניתוח התקלות

אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.

פרימיום

שירותי ניהול System פרואקטיביים ברמת מערכת הפעלה, תמיכה במערכת הפעלה ושירותי תמיכה 24/7

שירותי System באמצעות מוקד תמיכה זמין 24/7 . זהו השירות המקיף שלנו לתמיכת מערכות פרו-אקטיבית. השירות כולל בתוכו: שירותי NOC(ניטור ובקרה) וטיפול פרואקטיבי בתקלות בזמן אמת שהגיעו ממערכת הניטור והבקרה או מצד הלקוח על פי SLA מוגדר מראש (ראה פירוט השירותים בטבלה המצורפת מטה).

השירותים המקצועיים שלנו יבטיחו לכם:

  • זמינות ו Uptime גבוה
  • שירות פרואקטיבי יעיל ברמת מערכת הפעלה ב SLA הנמוך ביותר בתחום
  • צוות מומחים טכני ייעודי לניטור שרתים – זמין טלפונית במוקד מאויש 24/7
  • טיפול בשיחות יזומות מצד הלקוח וניתוח התקלות

אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.

rocket

DevOps

שירותי ניהול System ברמת DevOps, שירותים מנוהלים הניתנים על ידי צוות Expert אישי 24/7

שירותי System ברמת DevOps באמצעות מוקד תמיכה זמין 24/7. זהו השירות המקצועי ביותר לתמיכת מערכות מורכבות פרו-אקטיבית על ידי צוות ה Expert שלנו. השירות כולל בתוכו: שירותי NOC וטיפול פרואקטיבי בתקלות בזמן אמת שהגיעו ממערכת הניטור והבקרה או מצד הלקוח על פי SLA מוגדר מראש (ראה פירוט השירותים בטבלה המצורפת מטה).

השירותים המקצועיים שלנו יבטיחו לכם:

  • זמינות ו-Uptime גבוה
  • שירותי סיסטם ברמת Devops עד רמת האפליקציה/הקוד
  • שירות פרואקטיבי יעיל ברמת מערכת הפעלה ב SLA הנמוך ביותר בתחום
  • צוות System Expert ייעודי לניטור שרתים וטיפול בתקלות בזמן אמת – זמין טלפונית במוקד מאויש 24/7
  • טיפול בשיחות יזומות מצד הלקוח וניתוח התקלות
  • System Architect

אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.

phone

צוות תמיכה 24/7

התמיכה הטכנית שלנו איתכם לכל אורך הדרך, מפריסת התשתית ועד אבחון בעיות במערכת קיימת

צוות התמיכה שלנו זמין תמיד לכל בקשה. כבר בתחילת הדרך תוכלו ליהנות מהדרכה מעמיקה, אישית ומקצועית ישירות מצוות מהנדסים וטכנאי הענן המנוסים שלנו. אנחנו אתכם לאורך כל השלבים, החל משלב התכנון והפריסה ועד לבנייה, תחזוקה ופתרון תקלות תוכנה וחומרה. המטרה שלנו היא להבטיח לכם שקט נפשי ושמירה על הפעילות העסקית השגרתית שלכם, ללא כל הפרעה, אפילו בזמן תיקוני חומרה.

אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.

cloud-migration

מיגרציה לענן ללא עלות

בעזרת צוות הפרוייקטים המומחה שלנו המעבר לענן נעשה בצורה חלקה ומהירה

אנו מציעים לכם תהליך מיגרציה ללא עלות זאת לצד ליווי צמוד וביצוע על ידי מנהל פרויקט אישי החל משלב התכנון ועד לעליה מלאה של המערכת למצב Production המיגרציה מתבצעת במינימום Down Time אפשרי ונתמך עבור כל
פלטפורמה – בין אם מדובר במעבר של מערכות On Premise לענן, ובין אם מדובר בתשתית ענן פרטית או ציבורית.

אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.

המפרט שלנו

אנחנו מספקים תמיכה וביצועים ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר בענף.

MonitoringUnmanagedNOCProPremiumDevOps
Ping/ICMP Monitoring
Protocol Monitoring
(HTTP, SMTP, TCP, UDP, etc.)
OS Monitoring
(CPU, RAM, Disk Space, etc.)
Web Monitoring
(Page Result/String Search)
Custom Monitoring
(up to 10/server)
Application Monitoring
SNMP Hardware Monitoring
Email/SMS Alerting
Phone Call by NOC Alerting
NOC Proactive Troubleshooting
Technical SupportUnmanagedNOCProPremiumDevOps
Firewall and Networking Management
OS & Services and Troubleshooting
Operating System Updates
(Upon Request)
Backups and Restore Administration
DNS Setup & Management
Database Setup & Administration
Application Support for MySQL, MSSQL, PostgreSQL, MongoDB, Redis, Memcached
Database High Availability Setup & Management
Load Balancing Management
ReportingUnmanagedNOCProPremiumDevOps
Server Resources Performance Metrics
Server Network Reporting
Server Availability Reports
Services Availability Reports
Application ManagementUnmanagedNOCProPremiumDevOps
Apache Web Server, NGINX, IIS, PHP, .NET, bind, MSDNS, MySQL, MSSQL, MongoDB, Active Directory, MS Exchange Standard, cPanel/WHM, DirectAdmin, WebSitePanel
Support Applications:
HAPorxy, tomcat, memcached, redis, node.js, MS Exchanged Enterprise
Application Installation and Configuration
Application Updates
Application Custom Build
DevOpsUnmanagedNOCProPremiumDevOps
Centralized Configuration Management
Deployment Automation
Application Analytics
Application Profiling
Code Debugging
Application Performance Tuning
Software Architecture Consulting
SLA & Support ReferenceUnmanagedNOCProPremiumDevOps
24/7 NOC Support
Business Hours Technical Support
24/7 Technical Support
Critical Incident:
Ticket Response Time
1 HOUR1 HOUR30 MIN15 MIN15 MIN
Critical Incident:
Phone Response Time
1 HOUR1 HOURIMMEDIATEIMMEDIATEIMMEDIATE
Dedicated Account Manager
Dedicated Technical Account Manager
Dedicated Technical Staff Team
Ticketing Management Portal

מודל התשלום שלנו

אנו מספקים את פתרון הענן המותאם ביותר לצרכי הארגון שלכם ברמת השירות הגבוהה ביותר.

Basicללא שירותים מנוהלים0 NIS
NOC \ ניטור בלבדניטור לשירותי NOC בלבד \ ניטור$39*
ניהול PRONOC\ניטור + מערכת הפעלה ושירותי פתרון בעיות
(התחייבות ל-6 חודשים)
$50*
ניהול פרימיוםניהול פרו + פרו-אקטיבי
(התחייבות ל- 12 חודשים)
$150*
ניהול DevOpsפרימיום + ניתוח + יצירת פרופיל ועוד.
(מינימום 5 שרתים, התחייבות ל 12 חודשים)
$250*

* המחירים הנ"ל מתייחסים לשרת יחיד