Basic
התמיכה בכם היא חלק מה-DNA שלנו
מהרגע שפתחתם חשבון אישי, יוקצה לטובתכם מנהל תיק לקוח אישי אשר יענה לכל הצרכים שלכם בתחום המסחרי והשירותי. מוקד התמיכה הטכני שלנו יעמוד לרשותכם 24/7 בכל בעיה אשר קשורה לתשתית השרתים ויוודא שתהיה לכם יכולת גישה ועבודה על סביבת השרתים שלכם.
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
שירותי NOC
ניטור ובקרה פרואקטיבית 24/7 עבור סביבת השרתים והרשת שלכם
השתדרגו לניטור ובקרה 24/7 בעזרת מומחי ה-NOC שלנו. שירותי ה- NOC במרכז ניהול הענן שלנו, מקנים לכם שקט נפשי וידיעה שאנחנו מסתכלים בשבילכם על סביבת השרתים והרשת ונתריע בזמן אמת על כל תקלה קריטית באשר היא. השירות הינו שירות Tailor made לכל לקוח ומספק את השילוב המושלם בין מערכות ניטור ובקרה טכנולוגיות לבין בינה אנושית המחייבת בסוג זה של שירות.
עסקים מסתמכים כיום באופן נרחב על תשתיות המחשוב שלהם. היכן שיש מערכות מחשוב כאלה אשר חייבות לתפקד ברציפות ובאופן מלא, דרוש באופן טבעי מנגנון מתאים לניטור והתאוששות. מנגנון כזה יאפשר להגיב למקרי כשל שונים במהירות המרבית, לתרום להמשכיות העסקית ולצמצם נזקים. כאן נכנס לתמונה NOC, או Network Operations Center. במה מדובר? האם יש הבדלים מבחינה זו בין יישום NOC בעסקים גדולים ובעסקים קטנים? האם יש הבדל בין יישום NOC פנימי וחיצוני? לפניכם הרחבה על נושאים אלה וגם הסבר קצר על מה שמציעה חברת GNS בנושא ה-NOC.
מהם שירותי NOC?
במקרה של מערכות קטנות יחסית, הניטור עשוי להתבצע על ידי מומחה בודד, שהוא לרוב עובד החברה. כמובן, הוא לא יינטר פיזית את התשתיות באופן רצוף, אלא יסתייע לשם כך בעזרי ניטור שונים אשר מספקים התראות באופן אוטומטי. ככל שהמערכות שיש לנטר נרחבות, כך נדרשים יותר ציוד, עמדות מחשב, צגים וכוח אדם לתפעל אותם. זהו NOC קלאסי. אם מדובר בצריכת שירותי NOC דרך ספק חיצוני, הדבר יכונה בשם NOC As a Service. ההשקעה בשירותים מיוחדים כאלה מובנת כאשר חושבים על ההשלכות, ובמיוחד העלויות של שיבושים במערכות מחשוב.
דוגמה ממחישה לכך עשוי לספק אתר מסחר אלקטרוני, בעל היקף כניסות ומכירות גדול במיוחד. דוגמה נוספת הוא אתר הזמנות של חברת תעופה. כל דקה של פעילות תקינה עשויה להיות מקור משמעותי להכנסות. בהתאם לכך, כל דקה של השבתה לא מתוכננת עשויה להיות מקור להפסדים ניכרים ויותר מזה, לפגיעה בתדמית, על כל השלכותיה השליליות. לכן, במערכות כאלה, חיוני לזהות בהקדם ולהגיב לכל מצב חירום אפשרי, בין אם זה עקב הפסקת חשמל, מתקפת DDoS, תקלת רישות או כל מקור אחר. בשורה התחתונה, NOC מסייע להבטיח זמינות רצויה של מערכות חשובות וביצועים מיטביים שלהן. הניטור והתגובה עשויים להיות אפילו פרואקטיביים, כלומר הם ייכללו ביצוע פעולות תיקון שונות ויזומות כבר עם זיהוי סימנים מקדימים לתקלה, כך שהיא כלל לא תתפתח לשיבוש בפועל של פעילות העסק.
מה ההבדלים בין עסק גדול לעסק קטן בשירותי NOC?
אחת השאלות שנשאלת היא מה השפעת גודל העסק על הצורך ב-NOC. ראשית, הגדרת עסק כקטן או גדול היא דבר סובייקטיבי וזו היא רק חלק מהתמונה. משמעותי מאוד למשל אופי הפעילות שיש לנטר, הסיכונים לפעילות זו וכל הכרוך בהתאוששות מהם. כמו כן, מה שנחשב בארץ כעסק גדול, עשוי להיחשב בארה"ב למשל כעסק בגודל בינוני. בכל מקרה, כדאי לקחת בחשבון את התובנות המעשיות הבאות:
• שירותי NOC לעסק קטן – פעמים רבות, עסק קטן יחסית לא יכול להרשות לעצמו לתפעל מוקד NOC פנימי עקב העלויות הגדולות של הציוד הדרוש, המקום וכוח האדם. באמצעות שירות NOC, עסק כזה עשוי להקל על עצמו מאוד.
• שירותי NOC לעסק גדול – בשונה מכך, ארגונים גדולים רבים מחזיקים במוקד NOC פנימי. עם זאת, לעתים גם ארגונים כאלה ירצו להרחיב את פעילות ה-NOC, בסיוע שירות NOC חיצוני.
מה ההבדלים בין שירותי NOC פנימיים וחיצוניים?
NOC פנימי יהיה באופן אידיאלי יחידה בפני עצמה בתוך העסק אשר עוסקת רק בכך. במקרים אחרים, אגף המחשוב יטפל גם בכך כחלק מעבודתו השוטפת. בשירות NOC חיצוני, כל הפעילות הזו ממוקמת מחוץ לעסק. גם חדר הבקרה עם כל הציוד שלו וגם הצוות שמתפעל אותו. עסקים אשר שוכרים שירות כזה, מצמצמים את המשאבים שהם משקיעים בנושא ניטור המערכות שלהם. המשאבים שנחסכו יכולים כעת להיות מושקעים בכיוונים אחרים וחשובים יותר.
עבור עסק, זה הגיוני לשאוף לצמצום ההוצאות, ובמיוחד כשמדובר בפעילויות שגרתיות כאלה שאינן מניבות הכנסה ועל כיבוי שריפות, false positive והתראות סרק. כמו כן, העומס על הצוות הטכני יוקל בעזרת הסתייעות בשירות NOC חיצוני מאחר שהוא לא יצטרך לנטר את המערכות בעצמו 24 שעות ביממה. הדבר עשוי להתבטא בכך שעובדים אלה לא יידרשו לעבוד גם בסופי שבוע או חגים, וזה יתבטא בין היתר בחיסכון בעלויות רבות, בשחיקה נמוכה יותר של העובדים ובשימור כוח אדם.
לגבי שירותי NOC חיצוניים, יש לשים לב אם הם מספקים רק ניטור ועדכון הלקוח או גם טיפול מיידי בתקלות. בכל הנוגע להתאוששות מכשלים במערכות מנוטרות, יש מדדים מסוימים שעסקים ירצו לעמוד בהם. למשל – מהו פרק הזמן שבמסגרתו חייבת מערכת ספציפית לחזור לפעולה? כאשר משתמשים בשרות NOC חיצוני, יש הסכם רמת שירות (SLA) ואת כל פרטי השירות אשר הספק מתחייב אליהם. מאחר שמדובר בספק שמתמחה בנושא זה, סביר שיכולתו לעמוד במטרות אלה ובכלל במשימות שמוטלות על NOC, תהיה טובה יותר משלכם. כך שאם בוחרים היטב בספק איכותי, עשויים לקבל גם הוזלת עלויות וגם שיפור ברמת הטיפול במחשוב.
שירותי NOC של GNS
GNS מציעה שירותי ניטור ובקרה פרואקטיביים 24/7 עבור סביבת השרתים והרשת, בסיוע מומחי ה-NOC שלנו. שירותי ה-NOC במרכז ניהול הענן של החברה יספקו לכם שקט נפשי ואת הידיעה שאנו מנטרים עבורכם את סביבת השרתים והרשת, ושנתריע בזמן אמת על כל תקלה קריטית באשר היא. זהו שירות Tailor made, אישית לכל לקוח, אשר מספק שילוב מושלם של מערכות ניטור ובקרה טכנולוגיות ושל בינה אנושית (המתחייבת בסוג שירות כזה). שירותי ה-NOC של GNS זמינים במסגרת שירותי תמיכה וניהול בענן, לצד שירותי מחשוב ענן כגון שירות גיבויים בענן לעסק וכן שירותי מחשוב לעסקים.
סיכום
הקמה ותפעול של מערכות מחשוב הן קריטיות לליבה העסקית שלכם. לכן לא כדאי לוותר על היערכות מקצועית ואיכותית, גם בנושא ה-NOC. המערכות שזוכות להשגחה מסוג זה הן במילא לרוב מערכות מושקעות מאוד. חיוני מבחינה עסקית להשלים את העבודה היסודית והרבה שהשקעתם במערכות כאלה, עם שירות שיבטיח את מיצוי התועלות מהם.
Pro
תמיכה במערכת הפעלה ושירותי תמיכה 24/7
שירותי System באמצעות מוקד תמיכה זמין 24/7. השירות כולל בתוכו: שירותי NOC (ניטור ובקרה) וטיפול בתקלות בזמן אמת שיגיעו ממערכת הניטור והבקרה או מצד הלקוח על פי SLA מוגדר מראש (ראה פירוט השירותים בטבלה המצורפת מטה)
השירותים המקצועיים שלנו יבטיחו לכם:
- זמינות ו-Uptime גבוה
- שירות תמיכה יעיל ברמת מערכת הפעלה
- צוות מומחים טכני ייעודי 24/7 לניטור שרתים
- טיפול בשיחות יזומות מצד הלקוח וניתוח התקלות
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
פרימיום
שירותי ניהול System פרואקטיביים ברמת מערכת הפעלה, תמיכה במערכת הפעלה ושירותי תמיכה 24/7
שירותי System באמצעות מוקד תמיכה זמין 24/7 . זהו השירות המקיף שלנו לתמיכת מערכות פרו-אקטיבית. השירות כולל בתוכו: שירותי NOC(ניטור ובקרה) וטיפול פרואקטיבי בתקלות בזמן אמת שהגיעו ממערכת הניטור והבקרה או מצד הלקוח על פי SLA מוגדר מראש (ראה פירוט השירותים בטבלה המצורפת מטה).
השירותים המקצועיים שלנו יבטיחו לכם:
- זמינות ו Uptime גבוה
- שירות פרואקטיבי יעיל ברמת מערכת הפעלה ב SLA הנמוך ביותר בתחום
- צוות מומחים טכני ייעודי לניטור שרתים – זמין טלפונית במוקד מאויש 24/7
- טיפול בשיחות יזומות מצד הלקוח וניתוח התקלות
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
DevOps
שירותי ניהול System ברמת DevOps, שירותים מנוהלים הניתנים על ידי צוות Expert אישי 24/7
שירותי System ברמת DevOps באמצעות מוקד תמיכה זמין 24/7. זהו השירות המקצועי ביותר לתמיכת מערכות מורכבות פרו-אקטיבית על ידי צוות ה Expert שלנו. השירות כולל בתוכו: שירותי NOC וטיפול פרואקטיבי בתקלות בזמן אמת שהגיעו ממערכת הניטור והבקרה או מצד הלקוח על פי SLA מוגדר מראש (ראה פירוט השירותים בטבלה המצורפת מטה).
השירותים המקצועיים שלנו יבטיחו לכם:
- זמינות ו-Uptime גבוה
- שירותי סיסטם ברמת Devops עד רמת האפליקציה/הקוד
- שירות פרואקטיבי יעיל ברמת מערכת הפעלה ב SLA הנמוך ביותר בתחום
- צוות System Expert ייעודי לניטור שרתים וטיפול בתקלות בזמן אמת – זמין טלפונית במוקד מאויש 24/7
- טיפול בשיחות יזומות מצד הלקוח וניתוח התקלות
- System Architect
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
צוות תמיכה 24/7
התמיכה הטכנית שלנו איתכם לכל אורך הדרך, מפריסת התשתית ועד אבחון בעיות במערכת קיימת
צוות התמיכה שלנו זמין תמיד לכל בקשה. כבר בתחילת הדרך תוכלו ליהנות מהדרכה מעמיקה, אישית ומקצועית ישירות מצוות מהנדסים וטכנאי הענן המנוסים שלנו. אנחנו אתכם לאורך כל השלבים, החל משלב התכנון והפריסה ועד לבנייה, תחזוקה ופתרון תקלות תוכנה וחומרה. המטרה שלנו היא להבטיח לכם שקט נפשי ושמירה על הפעילות העסקית השגרתית שלכם, ללא כל הפרעה, אפילו בזמן תיקוני חומרה.
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
מיגרציה לענן ללא עלות
בעזרת צוות הפרוייקטים המומחה שלנו המעבר לענן נעשה בצורה חלקה ומהירה
אנו מציעים לכם תהליך מיגרציה ללא עלות זאת לצד ליווי צמוד וביצוע על ידי מנהל פרויקט אישי החל משלב התכנון ועד לעליה מלאה של המערכת למצב Production המיגרציה מתבצעת במינימום Down Time אפשרי ונתמך עבור כל
פלטפורמה – בין אם מדובר במעבר של מערכות On Premise לענן, ובין אם מדובר בתשתית ענן פרטית או ציבורית.
אנחנו עומדים לרשותכם 24/7.
המפרט שלנו
אנחנו מספקים תמיכה וביצועים ברמה הגבוהה ביותר ובמחיר המשתלם ביותר בענף.
Monitoring |
Unmanaged |
NOC |
Pro |
Premium |
DevOps |
Ping/ICMP Monitoring |
|
|
|
|
|
Protocol Monitoring (HTTP, SMTP, TCP, UDP, etc.) |
|
|
|
|
|
OS Monitoring (CPU, RAM, Disk Space, etc.) |
|
|
|
|
|
Web Monitoring (Page Result/String Search) |
|
|
|
|
|
Custom Monitoring (up to 10/server) |
|
|
|
|
|
Application Monitoring |
|
|
|
|
|
SNMP Hardware Monitoring |
|
|
|
|
|
Email/SMS Alerting |
|
|
|
|
|
Phone Call by NOC Alerting |
|
|
|
|
|
NOC Proactive Troubleshooting |
|
|
|
|
|
Technical Support |
Unmanaged |
NOC |
Pro |
Premium |
DevOps |
Firewall and Networking Management |
|
|
|
|
|
OS & Services and Troubleshooting |
|
|
|
|
|
Operating System Updates (Upon Request) |
|
|
|
|
|
Backups and Restore Administration |
|
|
|
|
|
DNS Setup & Management |
|
|
|
|
|
Database Setup & Administration |
|
|
|
|
|
Application Support for MySQL, MSSQL, PostgreSQL, MongoDB, Redis, Memcached |
|
|
|
|
|
Database High Availability Setup & Management |
|
|
|
|
|
Load Balancing Management |
|
|
|
|
|
3rd Party Service DNS, CDN/WAF Support (such as CloudFlare, Akamai, Reblaze, etc.) |
|
|
Included w/ 10+ servers |
|
|
Reporting |
Unmanaged |
NOC |
Pro |
Premium |
DevOps |
Server Resources Performance Metrics |
|
|
|
|
|
Server Network Reporting |
|
|
|
|
|
Server Availability Reports |
|
|
|
|
|
Services Availability Reports |
|
|
|
|
|
Application Management |
Unmanaged |
NOC |
Pro |
Premium |
DevOps |
Applications/Services Installation and Configuration |
|
|
|
|
|
Applications/Services Updates
|
|
|
|
|
|
Applications/Services Custom Build
|
|
|
|
|
|
Pro Managed Supported Applications/Services:
Apache Web Server, NGINX, IIS, LightSpeed,
PHP, .NET, node.js,
bind, MSDNS,
sendmail, exim, MailEnable,
mySQL, MSSQL, MongoDB, PostgreSQL, memcached, redis,
HAProxy, Docker Containers Runtime,
cPanel/WHM, DirectAdmin, WebSitePanel,
Microsoft Windows Server Build-in Services: Active Directory, Remote Desktop Services.
Premium and DevOps Managed Supported Applications/Services:
All applications/services in Pro Managed and:
Apache Tomcat, Rancher, Docker Containers Configuration/Compose,
Microsoft Windows Server Build-in Services: Group Policy, Remote Desktop Gateway.
Microsoft Exchange Standard and Enterprise.
|
DevOps |
Unmanaged |
NOC |
Pro |
Premium |
DevOps |
Centralized Configuration Management |
|
|
|
|
|
Deployment Automation |
|
|
|
|
|
Application Analytics |
|
|
|
|
|
Application Profiling |
|
|
|
|
|
Code Debugging |
|
|
|
|
|
Application Performance Tuning |
|
|
|
|
|
Software Architecture Consulting |
|
|
|
|
|
SLA & Support Reference |
Unmanaged |
NOC |
Pro |
Premium |
DevOps |
24/7 NOC Support |
|
|
|
|
|
Business Hours Technical Support |
|
|
|
|
|
24/7 Technical Support |
|
|
|
|
|
Critical Incident: Ticket Response Time |
1 HOUR |
1 HOUR |
30 MIN |
15 MIN |
15 MIN |
Critical Incident: Phone Response Time |
1 HOUR |
1 HOUR |
IMMEDIATE |
IMMEDIATE |
IMMEDIATE |
Dedicated Account Manager |
|
|
|
|
|
Dedicated Technical Account Manager |
|
|
Included w/ 10+ servers |
|
|
Dedicated Technical Staff Team |
|
|
Included w/ 10+ servers |
|
|
Ticketing Management Portal |
|
|
|
|
|
מודל התשלום שלנו
אנו מספקים את פתרון הענן המותאם ביותר לצרכי הארגון שלכם ברמת השירות הגבוהה ביותר.
Basic |
ללא שירותים מנוהלים |
0 NIS |
NOC \ ניטור בלבד |
ניטור לשירותי NOC בלבד \ ניטור |
125 NIS* |
ניהול PRO |
NOC\ניטור + מערכת הפעלה ושירותי פתרון בעיות (התחייבות ל-6 חודשים) |
185 NIS* |
ניהול פרימיום |
ניהול פרו + פרו-אקטיבי (התחייבות ל- 12 חודשים) |
500 NIS* |
ניהול DevOps |
פרימיום + ניתוח + יצירת פרופיל ועוד. (מינימום 5 שרתים, התחייבות ל 12 חודשים) |
875 NIS* |
* המחירים הנ"ל מתייחסים לשרת יחיד