Network Operations Center - NOC 24/7

שירות מרכז הפעלה ובקשה ושירותי ניטור. השירות מספק מענה לבעיות טכניות עבור חברות המספקות תמיכה טכנית ללקוחות שאינן מפעילות מוקד טלפוני ייעודי עבור שירותי התמיכה בכל שעות היממה. מומחי ה- NOC של GNS מספקים ניטור ובקרה 24/7 וניתוח ראשוני של תקלות ומבצעים אסקלציה לגורם הנכון באירגון לפי הצורך. שירותי ה- NOC של GNS  מותאמים אישית לחברה שלך, לצרכיך, למערכות החברה וללקוחותיה.

איך שירותי ה- NOC של GNS מקדמים את החברה שלך?

שירות ה-NOC המתקדם של GNS מאוייש ברציפות 24/7 ע"י מומחי תמיכה טכנית בעלי ניסיון רב בפלטפורמות שונות, שיספקו First Level Support ללקוחותיך. במקרים בהם נחוצה אסקלציה, יפנו צוות תמיכת ה- NOC לאנשי המקצוע שלך ויעדכנו את האדם הרלוונטי במהות התקלה כפי שנמסרה על ידי הלקוח ולפי האבחנה הראשונית שנעשתה על ידי התומך ועל ידי מערכת הניטור.

איך זה עובד?

פעולות המתבצעות במרכז ההפעלה והבקרה של החברה::

- ניטור בזמן אמת של שירותי הלקוח לפי דרישת הלקוח ובאופן רצוף בכל שעות היממה.

- מתן מענה אופרטיבי לטיפול בקריאות שירות תוך כדי אנליזה לטיפול הנדרש עבור הלקוח בהתאם
לדרישות החברה.

- מעקב ובקרה אחר טיפול בתקלות (ברגע קבלת הפניה ועד לפתרונה) בתוך מערכת CRM.