גיבוי מרוחק בענן

מקרה אסון ואובדן מידע עלול לגרום לפגיעה ישירה בתפקוד החברה, הכנסותיה, אמינותה ותדמיתה. מתוך הבנת הסכנה פועלות חברות רבות ליישם, פתרונות תמיכה וגיבוי לתרחישים שונים באתר מרוחק.

שירות הגיבוי בענן של GNS מבצע גיבוי יומי, שבועי או חודשי למידע שברשותך.

השירות מתופעל על ידי מיטב המומחים ואנשי השירות של GNS, בעל ממשק משתמש ידידותי ונוח לתפעול ובקרה מצד לקוח ומגן בצורה אופטימלית על החברה שלך מפני מקרי אסון מאפשר לה להמשיך לשחזר את המידע הנפגע תוך פרק זמן מינימלי.

איך שירותי הגיבוי של GNS מקדמים את החברה שלך?

מומחי GNS פיתחו מגוון פתרונות גיבוי ייחודיים, בעלי מספר אלמנטים המאפשרים להתגבר על כל מצב בו מערכות המחשוב של החברה כושלות:

בתסריט של פגיעה פיזית במשרדי הארגון וקריסה טוטאלית של מערך המחשוב בו, אחסון חיצוני של המידע בשרתים בארץ ובחו"ל (תוך סינכרון שוטף לשרתי הארגון) מאפשר הקמה מחודשת של הארגון על גבי הענן של GNS ושחזור של המידע בזמן מינימלי המאפשר חזרה לעבודה במהירות.