ניהול שרתים (סיסטם)

מומחי ניהול השרתים של GNS מעמידים לרשותך שורה של אפשרויות ופתרונות חכמים לניהול שרתים בהתאמה מלאה לצרכי החברה שלך, וכן תמיכה וליווי 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. ניהול שרתים חיצוני - מאפשר לך לחסוך בזמן וכסף המוקדשים לתחזוקה ולשדרוג השרתים. השירות כולל טיפול בשרתים על ידי צוות מומחים מצמצם את שעות העבודה וכן חוסך בעלויות של אנשי מחשוב ייעודיים בעסק.

איך ניהול השרתים של GNS מקדם את החברה שלך?

חברת GNS מעמידה לרשותך ניהול כולל לשרתים ופעילות אינטרנטית מלאה החל בהקמה, דרך ניהול ותחזוקה ועד למתן שירות ותמיכה במוקד מאוייש 24/7 על ידי מומחי סיסטם מנוסים.

מה כוללים שירותי ניהול השרתים של GNS?

ניטור - בדיקה 24/7, אחת לדקה, של זמינות השרת והשירותים. התרעה על כל תקלה באופן מיידי למומחי הסיסטם הנמצאים מול מסכי הניטור. טיפול בתקלות תוך  15 דקות מרגע הופעת התקלה. SLA מהמחמירים בתחום.

עדכונים - עדכונים שוטפים לשרתים כנדרש (עדכוני דרייברים, עדכוני אבטחה ועוד).

תחזוקה - בדיקת מקום פנוי בדיסק, מחיקת לוגים ישנים ובדיקות נוספות מדי יום.

גיבויים - שירותי הגיבוי של GNS מתבצעים באופן אינקרימנטלי על בסיס יומי ובאופן מלא על
בסיס שבועי. ניתן לשחזר את הנתונים עד 14 יום אחורנית.

אבטחה - חומת אש איכותית ועדכוני אבטחה רלוונטיים ככל הנדרש. בדיקות של פעילות ותעבורה
חשודה בזמן אמת.

שינויים ב-IIS/APACHE - מגוון שירותים נלווים עבור לקוחות ללא רקע נרחב בעולם השרתים.
השינויים מתבצעים 24/7 עם קבלת בקשה במערכת, ללא תוספת מחיר.

תמיכה ב-SQL - הנציגים הטכניים ומומחי הסיסטם של GNS עומדים לרשותך לצורך ליווי ותמיכה
שוטפת בתחום בסיסי הנתונים בחברתך. כמומחי SQL מסוגלים עובדי החברה לתת מענה לכל
בעיית DATABASE בארגון.

עדכונים על תקלות - מערכת מתקדמת לתקשורת עם הלקוח ולאיתור היסטוריית תקלות (CRM),
המאפשרת לפתוח תקלות מול צוות התמיכה הטכנית.

דוחות חודשיים - דוחות מפורטים על רמת התעבורה ותפקוד השרת מדי חודש.